Du kan inddele dine medarbejdere i forskellige grupper, hvis du har medarbejdere, der har forskellige roller, eller hvis din klinik har flere lokationer.
Indhold:
Oprettelse af medarbejdergruppe
Gå til Menu --> Medarbejdere --> Medarbejdergrupper.
Klik på Opret.
Udfyld navn på gruppen, og evt. en beskrivelse og prisgruppe.
Klik på Gem. Så er medarbejdergruppen oprettet. Du kan se alle dine medarbejdergrupper under Menu --> Medarbejdere --> Medarbejdergrupper.
Knyt medarbejdere til medarbejdergruppen
Gå til Menu --> Medarbejder. Klik på "Opret" (i den lyseblå bjælke), eller klik dig ind på en eksisterende medarbejder.
Scroll ned til Medarbejdergruppe
En medarbejder kan tilknyttes flere medarbejdergrupper, og du kan vælge en primær medarbejdergruppe:
Klik på Gem
OBS! En medarbejdergruppe kan indeholde flere medarbejdere med forskellige rettigheder/sikkerhedsroller. For yderligere vejledning i konfiguration af, hvad en medarbejder har adgang til i systemet, klik på denne hjælpeguide om sikkerhedsroller. |
