Spring videre til hovedindholdet

Genindberet kassebon til danmark

Christian P avatar
Skrevet af Christian P
Opdateret for over 5 måneder siden

Hvis du har lukket kassen, og kunden senere vender tilbage med information om manglende udbetaling af sit tilskud bør du:

  • Tjekke om det kan skyldes en af disse 4 årsager:

      • Der er sat ydernummer på medarbejderens stamkort

      • Der er sat CPR-nr. ind på kundens stamkort

      • Der er krydset af på kundens stamkort at denne er medlem af danmark

      • Der er sat danmark-ydelsesnummer på selve ydelsen

Dette rettes inden bonen genindberettes via CBIT

Hvis ovenstående ikke er en af årsagerne, er det en god idé at Undersøge med danmark, hvorfor bonen er blevet afvist (tlf. 7010 9070).

Når du ønsker at genindberette kassebonen, går du blot til Menu → Økonomi → Kasseboner.

I den øverste lyseblå bjælke, klikker du på “Kasseboner mangler danmark”.

Sæt flueben ud for de boner du ønsker genindberettet og klik på “Indberet”. Hvis du klikker på “Vis” ud for bonen, skulle du nu gerne kunne se en bundtekst på bonen, hvor der står “Denne bon indberettes til danmark”.


Besvarede dette dit spørgsmål?