Spring videre til hovedindholdet

Fodstatus er væk, selvom jeg har hentet den

Christian P avatar
Skrevet af Christian P
Opdateret for over 5 måneder siden

Hvis du har hentet en fodstatus, men ikke kan finde den på kunden, skyldes det ofte, at kunden er oprettet flere gange. Tjek for dubletter og lav en sammenlægning.

Gå til kundens stamkort, du ønsker at beholde.

  • Klik på sammenlægning øverst i genvejene.

mceclip0.png

  • Søg på kundens navn i sekundær kunde

mceclip3.png

  • Flyt de blå prikker til de oplysninger du ønsker skal ligge på kundens stamkort. Er der fx to forskellige mailadresser, skal der være en blå prik i den mailadresse som skal bruges.

  • OBS: det er vigtigt at der er en blå prik ud for sikringsgruppe, risikogruppe og risikogruppe tidspunkt, hvor der er oplysninger. Systemet vil automatisk selv sætte prikken der, men dobbelttjek for en sikkerheds skyld.

  • Klik på Gem

VIGTIGT! Du vil ikke kunne skille to sammenlagte profiler ad igen. Der går 1-2 minutter, før du vil kunne se sammenlægningen.

Besvarede dette dit spørgsmål?