Spring videre til hovedindholdet

Slet en ydelse

Christian P avatar
Skrevet af Christian P
Opdateret for over 3 måneder siden

Ydelser/behandlinger der ikke har været booket, kan slettes ved at klikke på skraldespandsikonet på listen over ydelser.

Er der kun en rød prik, er det fordi behandlingen/ydelsen har været booket, og kan derfor ikke slettes.

Man kan derimod lade ydelsen 'udgå'. Åbn den ydelse, du ønsker skal udgå. Under overskriften "Begrænsninger" sætter du flueben i Udgået. Hvis du ønsker ydelsen skal udgå på en bestemt dato, udfylder du i stedet feltet

Udgår dato.:

Udfylder du dette felt, vil det ikke være muligt at booke ydelsen fra den valgte dato,

Husk at klikke Gem.

OBS! Hvis en ydelse har været solgt i kassen, kan den ikke slettes direkte af hensyn til statistik og tidligere bogføringer. Ydelser der har været solgt kan inaktiveres.

Besvarede dette dit spørgsmål?