Hvis du oplever problemer med både dankort og printer, skyldes det ofte, at der har været en Windows opdatering. Derfor skal printerprofilen installeres igen, følg guiden 'Min printer virker ikke' herunder.
Indhold:
Min dankortterminal virker ikke
Tag strømstikket ud af dankortterminalen og genstart computeren. Vent 30 sekunder og indsæt strømstrikket i dankortterminalen.
Hvis ovenstående ikke løser problemet, start da venligst en fjernovertagelse via Menu --> Fjernovertagelse og kontakt CBIT support.
OBS!!! Vi beder dig være opmærksom på, at terminaler, der ikke er købt via Cbit, ikke vil kunne integreres med systemet. |
Min printer virker ikke
Dette kan opstå, hvis der har været en opdatering af Windows. Du kan i dette tilfælde downloade filen til Internet Explorer-mode via din "Hjem"-forside.
Gør følgende:
1. Gå til Menu --> Hjem. Under overskriften "Nyheder" klikker du på "Download FIL". Du finder filen her:
2. Filen lægger sig nu i dine downloadede filer:
3. Når du har fundet filen på din pc, pakker du den ud, dobbeltklikker på filen og 'kører' den. Dette skal ske fra din Edge browser:
4. Du får nu to advarselsbeskeder op. Dem klikker du hhv. 'Ja' og 'OK' til (se herunder):
5. Herefter lukker du alle vinduer ned, som du har åbnet i Edge.
6. Åbn nu CBIT igen. Du burde nu kunne printe igen.
Vi beklager ulejligheden.
TIP! Du kan med fordel gemme filen på skrivebordet og gøre ovenstående, hvis der igen opstår en lignende situation. |




