Hvad betyder CBIT og Timmas fusion for mig?
Vi beholder, og udvider, vores team og fortsætter vores forretning som den er i dag - blot med endnu flere fordele for jer, der betyder allermest - vores kunder. Fusionen vil ikke ændre noget for dig lige nu, men vi vil snart invitere dig ind i vores nye univers, der vil byde på endnu flere produkter, services og ekspertise indenfor bookingsystemer.
Hvornår vil Timma være tilgængelig i Danmark?
Vi arbejder på højtryk for at gøre platformen klar til det danske marked og forventer at kunne onboarde de første pilotkunder i starten af det nye år.
Hvad kommer Timma til at koste i Danmark?
Det er for tidligt at sige præcist, men vi arbejder på at lave et velkomsttilbud der vil være attraktivt for både nye og eksisterende kunder.
Hvad sker der med telefonsupporten i fremtiden?
Det vil fortsat være en hjørnesten i vores service til kunder - derfor udvider vi også teamet og arbejder på at give jer endnu bedre support og svartider fremadrettet.
Kan jeg få mine data med hvis jeg skifter til Timma?
Ja, vi sørger for at flytte dine vigtigste data (kunder, journalpunkter, kasseboner, medarbejdere, ydelser m.m.)
Har Timma de samme funktioner?
Timma har en lang række af de samme funktioner som CBIT men i et enklere og mere brugervenligt design. I tillæg tilbyder Timma nye funktioner som vil være attraktive for mange af vores kunder, eksempelvis muligheden for at sælge online gavekort.
Vil der være en booking app (markedsplads) med Timma for mine kunder?
Ja, Timma tilbyder en endnu bedre booking app end Melumi App med optimerede søgefunktioner og mulighed for online betaling og gavekort samt flere kategorier. Den findes som en app og kan desuden tilgås som hjemmeside.
Du kan eventuelt tjekke den norske version ud her.
Dine kunder vil blandt andet kunne modtage notifikationer direkte fra app’en om booking-påmindelser og andre beskedtyper.
Vil jeg kunne bruge Timma som klinik/salon via en app?
Ja, som Timma-kunde vil du kunne bruge og administrere dit bookingsystem direkte fra en app på mobil eller tablet. Timmas salon-app tilbyder også notifikationer om oprettede, aflyste og ændrede bookinger.
Kan jeg sende nyhedsbreve fra Timma?
Ja, man kan let oprette målrettet SMS- og e-mailmarkedsføring, direkte i Timma.
Kan jeg prøve Timma, inden jeg beslutter mig for at skifte?
Ja, der vil være mulighed for at prøve Timma inden et skifte.
Kan man integrere med E-conomic, Dinero og Billy fra Timma?
Timma vil tilbyde filudtræk der passer til E-conomic, Dinero og Billy - og indenfor en nær fremtid vil disse integrationer også blive automatiserede.
Bliver der mulighed for en integreret betalingsløsning med Timma?
Ja, med Timma kan man både få fysiske kreditkortterminaler og online betaling via booking og i app.
Kan man sælge online gavekort med Timma?
Ja, Timma tilbyder salg af gavekort online med betaling direkte til din salon/klinik.
Kan man tage depositum for bookinger med Timma?
Med Timma Pay kan man tage imod forudbetaling af onlinebookinger, og på den måde minimere risikoen for “No-shows”.