Spring videre til hovedindholdet

Opret kunde til afbudslisten manuelt

Christian P avatar
Skrevet af Christian P
Opdateret for over 5 måneder siden

Via online bookingen har dine kunder mulighed for at tilmelde sig afbudslisten, i tilfælde af at kundens ønske om tid og dato for booking er optaget. Hvis en kundes ønskede booking bliver ledig kan du hurtigt kontakte dem via afbudslisten.

På afbudslisten vil du kunne se en oversigt over de kunder der har tilmeldt sig afbudslisten via din online booking. Du har også mulighed for manuelt at tilføje kunder til afbudslisten.

Gå til bookingkalenderen

  • Klik på de tre vandrette streger

  • Klik på afbudsliste

  • Klik på Opret


  • Søg en kunde frem

  • Vælg en Lokation

  • Vælg en Varegruppe

  • Vælg en Ydelse

  • Vælg evt. en specifik medarbejder

  • Vælg Dato (fra) og Dato (til)

  • Skriv eventuelt en bemærkning til kundens ønsker

  • Klik på Gem

Kunden er nu manuelt tilmeldt afbudslisten.

  • For at redigere kundens ønsker klik på Ret

  • For at slette kunden fra afbudslisten klik på Slet

Bemærk! Afbudslisten er ikke automatisk og du skal derfor manuelt slette kunden, hvis f.eks. kunden har fået booket en tid eller den ønskede dato for booking er overskredet.

Når en kunde er tilføjet til afbudslisten vil der være et rødt tal på de vandrette streger:

Obs! Du kan finde meget mere om "den nye kalender" i guiden Introduktion til "ny kalender"

Besvarede dette dit spørgsmål?